سرگرمی

عکس

سرگرمی

عکس

اس ام اس عکس

  • ۰
  • ۰

طرز تهیه خوراک میگو جنوبی :

برای تهیه یک خوراک میگو خوشمزه و خوش طعم در ابتدای اشپزی بسراغ پیازها رفته و پس از آنکه پیاز ها زا تمیز نمودیم با استفاده از یک چاقوی تیز پیاز ها را خرد نموده پس از خرد کردن پیاز فلفل سبز را هم در کنارش خرد میکنیم . در مرحله بعدی زنجبیل را همراه با مقداری سیر تازه و کمی هم نمک و فلفل در یک کاسه مناسب مخلوط میکنیم . حالا به مواد درون کاسه مقداری آبلیمو هم اضافه میکنیم . مواد را بصورت خمیری شکل درآورده . حالا نوبت آماده نمودن میگوها میباشد . برای اینکه یخ میگو باز شود آنها را در یک کاسه آب سرد قرار دهید . زمانی که میگو را تمیز نمودید با کمک یک دستمال آنها را خشک نمایید .


خوراک میگو ساده ,خوراک میگو جنوبی ,خوراک میگو خوشمزه


کم کم زمان اضافه نمودن میگو ها فرا میرسد حالا در تابه را برای ده دقیقه ببندید تا خوراک میگو ساده شما کاملا پخته و جا افتاده شود . برای تزیین غذا میتوان از سبزی گشنیز استفاده نمود . همچنین خوراک میگو را با برنج و یا سالاد میتوان میل کرد . امیدواریم مورد پسند شما کاربران علاقه مند به آشپزی قرار گرفته باشد .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی