سرگرمی

عکس

سرگرمی

عکس

اس ام اس عکس

  • ۰
  • ۰

عکسهای شخصی همراه زندگینامه منصور پورحیدری

عکسهای شخصی همراه زندگینامه منصور پورحیدری (4)

حضور سلطان علی پروین در منزل منصور خان پور حیدری برای عیادت از وی

پالاما>>>بیوگرافی>>بیوگرافی ورزشکاران>عکس های دیده نشده و بیوگرافی منصور پورحیدری

عکسهای شخصی همراه زندگینامه منصور پورحیدری (3)

منصور پورحیدری و همسرش در منزل شخصی

بیوگرافی و تاریخ تولد » منصور پورحیدری (زاده ۶ بهمن ۱۳۲۴) بازیکن و مربی سابق فوتبال و پر افتخارترین مربی تاریخ باشگاه استقلال تهران است. وی هم اکنون مدیر فنی و سرپرست باشگاه فوتبال استقلال تهران است. وی همسر فریده شجاعی، نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال است.

عکسهای شخصی همراه زندگینامه منصور پورحیدری (2)

منصور پورحیدری حاضر در تمرینات تیم استقلال

منصور پورحیدری و استقلال » وی ابتدا در سن ۱۷ سالگی در باشگاه فوتبال دارایی بازی می‌کرد اما سپس به باشگاه تاج (استقلال) رفت و به مدت ۹ سال در تیم تاج به عنوان دفاع راست بازی می‌کرد و در سال ۱۳۴۹ عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را به همراه تیم تاج کسب کرد.

عکسهای شخصی همراه زندگینامه منصور پورحیدری

منصور پورحیدری بر سر تمرینات تیم استقلال

دوران مربیگری » پورحیدری در ۳۰۹ مسابقه مربی‌گری تیم فوتبال استقلال تهران را بر عهده داشته‌است و ۸۱ بار به عنوان مربی در خدمت آبی‌پوشان بود که از این لحاظ در تاریخ باشگاه استقلال رکورددار می‌باشد. پورحیدری همچنین رکورددار مربی‌گری در شهرآورد تهران است. منصور پورحیدری همچنین دارای یک رکورد دیگری هم هست او تنهاکسی هست که هم به عنوان بازیکن هم به عنوان مربی توانسته قهرمان آسیا بشود وی درسال ۱۳۴۹ در حالی که یک بازیکن ۲۵ ساله بود توانست به عنوان قهرمانی آسیا برسد ویک بار هم به عنوان مربی در سال ۱۳۷۰ توانست قهرمان آسیا شود.

عکسهای شخصی همراه زندگینامه منصور پورحیدری (5)

عکس قدیمی از منصور پورحیدری

زندگی شخصی » منصور پورحیدری حتی در زندگی شخصی و خارج از میادین ورزشی هم، همواره تعصب خود را به تیم تاج نشان می‌داد به گونه‌ای که حتی از تیم بسکتبال تاج، همسرش (فریده شجاعی و عضو سابق فدراسیون فوتبال) را انتخاب کرد . حاصل ازدواج منصور پورحیدری با فریده شجاعی یک فرزند دختر به نام عسل و یک فرزند پسربه نام علی است که متولد سالهای ۱۳۷۱ و ۱۳۶۲ می‌باشند. پورحیدری در مجموع ۳۹۰ مرتبه برروی نیمکت استقلال نشسته‌است.

عکسهای شخصی همراه زندگینامه منصور پورحیدری

  • ۹۴/۱۲/۱۰
  • مجید موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی