سرگرمی

عکس

سرگرمی

عکس

اس ام اس عکس

  • ۰
  • ۰

اخبار مربوط به کمپین من هستم

اخبار مربوط به کمپین من هستم

مهستان » من هستم فیلم مستند تبلیغاتى بنیاد خیریه کامرانى  به کمک هنرمندان عاشق و مهربان و خیر درحال ساخت است . تا به حال عزیزانى چون ناصر ملک مطیعى،محمدعلى کشاورز ،گوهر خیراندیش ،فاطمه معتمدآریا ،مهناز افشار ،حامد بهداد ،بهرام رادان ،شهاب حسینى،مهتاب کرامتى ،کتایون ریاحى،بیتا فرهى ،شیلا خداداد ،هنگامه قاضیانى ،شقایق فراهانى ،حسین یارى ،ویشکا آسایش ،نیوشا ضیغمى ،پانته آ پناهى ها ،رویا تیموریان ،مسعود رایگان ،پیمان قاسم خانى ،پژمان جمشیدى،آتیلا پسیانى ،ساره بیات ،میترا حجار ، محمدرضا شریفى نیا،ملیکا شریفى نیا ،لإله اسکندرى ،کمند امیرسلیمانى ، سارا خویینى ها ،محمدرضا غفارى ، سام نورى ، جواد یحیوى،عاطفه رضوى ،مرجان شیرمحمدى وکارگردانان محترمى چون بهروز افخمى ،پوران درخشنده ،رخشان بنى اعتمادهمچنین على عابدینى عزیز و خشایار اعتمادى وعلى عباسى تهیه کننده خوشنام سینما در این مستند همراه من شدند تا همگام بنیاد کامرانى براى ۶٠٠ زن سالمند و معلول و بى سرپرست قدمى خیر برداریم . ساخت این فیلم همچون نیت ما ادامه دارد . منبع صفحه اینستاگرام خانم تینا پاکروان

اخبار مربوط به کمپین من هستم

  • ۹۴/۱۰/۰۱
  • مجید موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی