سرگرمی

عکس

سرگرمی

عکس

اس ام اس عکس

  • ۰
  • ۰

دستور تهیه شیرینی دونات خانگی :

در شروع کار آشپزی و تهیه شیرینی تخم مرغ ها را شکسته و با کره ای که اب کرده ایم مخلوط میکنیم پس از انجام این کار شکر را هم به تخم مرغ ها اضافه میکنیم مایه شیرینی دونات خانگی را حالا هم میزنیم تا زمانی که مایه شیرینی سفید رنگ و کش دار شود . حالا در یک ظرف جداگانه بیکینگ پودر را همراه با نمک در درون ماست ریخته و مخلوط میکنیم تا یکدست شود .

آموزش شیرینی پزی ,طرز تهیه انواع شیرینی ,دستور پخت شیرینی خانگی

اکنون این دو مایه را با هم ترکیب میکنیم در همان حال که مشغول هم زدن مواد هستیم آرد را هم کم کم به مواد اضافه میکنیم حالا مایه شیرینی دونات حلقه ای را هم میزنیم  تا مواد بخوبی با هم مخلوط شوند و مایه ما تبدیل به یک خمیر مناسب برای تهیه شیرینی دونات شود . حالا روی خمیر را با پلاستیک برای مدت زمان ۲ ساعت میپوشانیم تا کاملا جا افتاده شود . پس از آنکه خمیر آماده شد بر روی تخته کار کمی آرد پاشیده و خمیر را به کمک وردنه روی تخته به قطر ۱ سانت پهن میکنیم با استفاده از قالب شیرینی دونات مخصوصا قالب های که مرکزشان سوراخ است خمیر را برش میزنیم .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی