سرگرمی

عکس

سرگرمی

عکس

اس ام اس عکس

  • ۰
  • ۰

سری جدید جملات و پیامک بی قراری عاشقانه

سری جدید جملات و پیامک بی قراری عاشقانه

مهستان>>>سرگرمی>>اس ام اس عاشقانه>سری جدید پیامک ها و اس ام اس های عاشقانه 95

دیدن کفشهای فرسوده در قدم زدنهای خسته،
غمگین ترین تصویر دنیا است عزیز
مخصوصا اگر آن کفشها که می بینی پای مردی باشد که پدرت است

1جملات جدید و اس ام اس های عاشقانه 2016

لحظه به لحظه ی بودن باتورو دوره کردم،،، من خداروهم خسته کردم

2جملات جدید و اس ام اس های عاشقانه 2016

دیگر نمی توانم بیقرارم…
خدایا… میخواهم اعتراف کنم دیگر نمیتوانم،
خسته ام من امانت دار خوبی نیستم
“مرا ازمن بگیر” مال خودت من نمیتوانم نگهش دارم….

3جملات جدید و اس ام اس های عاشقانه 2016

قلب عزیزم……
لطفا خفه شو و تو همه کارها دخالت نکن……
همین که خون پمپاژ میکنی کافیه……
اگه هم خسته شدی اجباری به کار نیست…..
گفته ها و نگفته ها

4جملات جدید و اس ام اس های عاشقانه 2016

خسته ام از تکرار شنیدن!
مواظب خودت باش،
تو اگر نگران حال من بودی!
که نمیرفتی

5جملات جدید و اس ام اس های عاشقانه 2016

به بعضی ها چیزی نباید گفت :چون آدم فقط خودشو خسته می کنه

6جملات جدید و اس ام اس های عاشقانه 2016

چقدر خسته ام
خسته از دلهره آینده
خسته از شرایطی که بهتر نمیشه
خسته از سرنوشتی که رقم خورده
خسته از انتظار بهبودی که بی گمان حاصل نمی شه
خسته ام بی نهایت خسته

7جملات جدید و اس ام اس های عاشقانه 2016

دیگر از تنهایی خسته شده ام
به کلاغها زیر میزی میدهم
تا قصه ام را تمام کنند

8جملات جدید و اس ام اس های عاشقانه 2016

کاش خرگوشی بودم ولی خودم بودم… خسته شدم از اینکه همش باید ماسک بزنم دروغ بگم وانمود کنم
دلم برای خودی واقعیم تنگشده… دلم می خواد فقط واسه دل خودم زندگی کنم

9جملات جدید و اس ام اس های عاشقانه 2016

خدایا خسته ام خسته رفع خستگی را چه مرهم میکنی

سری جدید جملات و پیامک بی قراری عاشقانه

  • ۹۵/۰۱/۲۶
  • مجید موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی