سرگرمی

عکس

سرگرمی

عکس

اس ام اس عکس

  • ۰
  • ۰

کم یاب ترین عکس های بازیگران مشهور ایرانی 2016

در تمام آثار تولیدی سینمای ایران یا جهان دو رویکرد اصلی بیشتر وجود ندارد،

اول رویکرد تجاری که هدف سازندگان ایجاد سرگرمی، جذب مخاطب، فروش بیشتر و به طور کلی منافع مالی و تبلیغاتی است و وجه صنعتی سینما را پررنگ‌تر در نظر می‌گیرد.

کم یاب ترین عکس های بازیگران مشهور ایرانی 2016

اما رویکرد دوم سینما را به منزله هنری فراگیر، تأثیرگذار ، هدفمند و نو به نو شونده می‌داند و سازندگان این نوع آثار می‌کوشند از محمل هنر و فضای خلاقانه به مخاطبشان پیام و ایده‌ای را منتقل کنند.

عکس های بازیگران ایرانی

البته نوع سومی هم در این میان هست که ترکیبی از دو نوع یاد شده بوده و سینماگران می‌کوشند در عین اولویت قرار دادن یکی از دو رویکرد اصلی گوشه چشمی هم به رویکرد دیگر داشته باشند.

کم یاب ترین عکس های بازیگران مشهور ایرانی 2016

حال ممکن است این ترکیب، خروجی قابل قبولی به دست دهد یا در عین حالی که هیچ کدام از این دو نوع نبوده و اثری ملال‌آور و بی‌ارزش شود و در واقع نه مخاطب خاص را راضی کند و نه عامه تماشاگران را.

با اشاره به این که عمده آثار سینمای ایران در نوع اول قرار می‌گیرند- یا حداقل تلاش می‌کنند چنین باشند – بسیاری از آثار هم در نوع سوم جای می‌گیرند که نه برای سینمادار، نه برای متولی سینما و نه حتی صاحبان سرمایه قابل دفاع نیستند.

کم یاب ترین عکس های بازیگران مشهور ایرانی 2016

  • ۹۴/۰۸/۱۱
  • مجید موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی